Amazon

hermitmonsterkiller.blogspot.com

torsdag, december 16, 2004

Musikvideo igen.

Vaknade imorse av att mobilen ringde alltför tidigt, precis för 15 minuter sen. Jag svarade halvt i sömnen och en röst i telefonen säger du låter lika trött som du alltid låter, lika trött som för ett år sen. Det är inte så konstigt då när jag gick o la mig klockan 06:00 imorse. Kom in till stan om en timme o möt mig!

Iaf ska iväg inom en timme o möta en kille om att producera en hip hop musikvideo igen för Jan Vasques. Måste gå o sprinkla vatten på mig nu o äta lite frukost om jag hinner. Ill be back o uppdaterar när jag kommer hem.

Ja om ni vill se vad jag gjort tidigare med musikvideor så kan nu ju klicka er in på dessa länkar.

www.sparzanza.com

Kolla in videon, "Children shouldnt play with dead things"

www.hamish.se

Kolla videon Starring hamish för mycket jävla. Videon var faktiskt lite av en succe, visades på z tv rätt bra länge o går på norks z tv nu. Får väl hoppas på en nordisk cleen sweep.

Ja skriver lite mer om musikvideorna när jag kommer hem.


Andrei Peter Ola Paulakoski dancing away...

Inga kommentarer: