Amazon

hermitmonsterkiller.blogspot.com

söndag, januari 23, 2005

Tnt explosive

Flyttar upp den här så ingen missar min lilla kortis.:)

Ladda ner min senaste kortfilm TNT http://www.meshbuilder.com/tnt/
Det är en kortfilm jag producerade till en 24 timmars tävling, den är producerad på 24 timmar alltså. Huvudrollen spelas av Erich Silva som jag lärde känna när jag jobbade på Stinger som assistent åt min gode vän specialeffektsmakarn Fredrik Weileby. I Tnt spelar Erich en förvirrad reporter fast i en zombieepidemi.
Filmen tog 40 minuter att spela in. Microfonen som reportern använder är en pet flaska med en strumpa dragen över, loggan är designad av Weileby. Jag har en cameo som kameramannen, kameran jag har över axeln är en trasig vhs kamera. Silva tog med sin egen kostym till inspelningen.




Andrei Peter Ola Paulakoski signing off.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag såg din länk på imdb och kollade in sidan, men jag väntade mig aldrig sådan kvalite.
jag går på it-gymnasium och ska börga göra filmer om någon månad, du är en stor inspiration.

haschbo88@hotmail.com