Amazon

hermitmonsterkiller.blogspot.com

tisdag, januari 22, 2008

Nytt år, nya möjligheter.

Många undrar säkert vad jag pysslat med det senaste året, jag har i princip tagit en paus från filmarbetet. Förutom då att jag börjat arbeta som klippare på ett företag för informationsfilmer o dylikt.

I slutet av 2006 började jag styrketräna, redan från första veckan har jag kört 5 dagar i veckan. Konditionsträning och olika muskelgrupper varje dag. Det handlade i början mest om att jag ville gå ner i vikt, vägde då nästan 100 kg o magen började bli ganska stor. Nu handlar det mest om att bli starkare. Det är en ny hobby har tagit reda på vad man ska äta, hur man ska träna alla olika muskler så effektivt som möjligt osv.

Nu har jag tränat över ett år, väger 78 kg har skitbra kondition, magen är nästan platt och jag börjar bli riktigt stark o jag är jävligt stolt över mig själv! Speciellt efter att ha varit en lat filmtittande soffpotatis, jag är en helt annan människa nu.

Det har blivit väldigt lite focus på filmprojekt förra året, Vietnam filmen sög musten ur mig. Spenderade 3 år och har fått den visad ett otal gånger, men det har krävt mycket energi från mig och jag har behövt spendera tid på annat än film.

I år ska jag börja satsa hårdare, Diggin måste bli klar och långfilmsprojekt ska sättas igång med. Har sen i december jobbat hårt med diggin och det har gjorts framsteg, filmen känns riktigt bra. Kommer bli kick ass! när det blir klart.:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ola is back!
Låter som goda nyheter, han har blivit fit också, här händer det grejer. Ser fram mot dina nya grejer.