Amazon

hermitmonsterkiller.blogspot.com

torsdag, december 16, 2004

Andrei?

Jepp mitt riktiga förnamn är faktiskt Andrei, jag är heller inte döpt så vilket som helst av mina namn kan vara mitt förnamn. Låg i morsans mage när hon läste på DI och hon var i en Tarkowskij period så hon döpte mig efter sin favoritregissör. Sen har det bara blivit fel nånstans, när jag var liten så började jag kallas efter mitt tredje namn Ola, i början kallades jag för Olle. Fick utstå mycket mobbing för det, hör jag ett mors lilla Olle skämt igen.:(

Men alltså på senare så har jag tänkt faktiskt att Andrei är inte så dumt ändå. Borde kanske använda alla mina 3 namn som nåt fånigt pretto artist namn. Andrei P.O eller Ola O.P Paulakoski. Låter som Paul W.S Anderson. Blir coolt det, som George A Romero eller nåt. Eller alla 3 Andrei Peter Ola Paulakoski. Jag kör på alla 3, det är nytt o fräsht. Jag vet inte, yrar här för jag är så trött men ska inte gå o lägga mig än, ska ju upp tidigt imorn, locationscouting för Monster.


Paulakoski Ola Peter Andrei

Inga kommentarer: